fredag 25 juli 2008

Sommarträdgård

Idag har det varit en otroligt varm och fin dag.. I min blombänk på framsidan har en ny lilja tittat fram. Den gula fina som dök upp när jag plockade bort en ölandstok. Hade bara en ifjol, men i år är de lite fler =). Tycker denna lilja går så bra ihop med daggkåpan...





I blombänken jag anlade i höstas växer det också bra. var lite orolig över den i vintras då det tina och frös hela tiden... Fingerborgsblommorna och aklejorna har dock blomat klart, men då får jag njuta av prästkragarna och praktbetonikan istället.




Nu kom en av mina tonårsdöttrar hem.... ska umgås lite å höra hur hon haft det med hästen och kompisarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)