tisdag 5 augusti 2008

Två nya LO´s som jag sytt på =)






Ville hitta på nåt nytt! Surfade runt en natt på bloggar i USA och såg så många fina scrappalster!!
På många av dom var det broderat eller tråklat eller tyg på... hmm tänkte jag och gick å la mig.
Fick då en uppenbarelse *hihi*..

Så nu har jag gjort några LO´s som jag sytt på med mina ullgarn. Rester som blivit över då jag stickat strumpor..
I den en lila Lo´n har jag bara låtit fantasin ta över, så där finns ingen riktig struktur.. bara en grundskiss jag gjorde till bakgrunden.
Boll koll är jag riktigt nöjd med , fast det var inte så mycket sytt på...

Sen har jag en till, men den ska jag använda på en utmaning på fl... så den kommer in här senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)