lördag 30 augusti 2008

Två nya LO´s




Är less på pappersblommor just nu... försöker hitta annat att dekorera med, så jag provar lite nytt helt enkelt.
Morotsmellis har jag broderat på och sytt in pärlor.. vart bra tycker jag.. om jag bara låtit bli att trycka dit journalpappret =(.. Gillar metall blommorna jag köpt..
Äldst och yngat gav mig tillfälle att prova min nya dymo..
Fotona blev dock inte så bra, inget bra fotoväder här... men ska jag vänta på bra väder lär jag få vänta.. här regnar det vareviga dag...


1 kommentar:

  1. Oj vilken fin swirl du har gjort på morotsLO'n. Verkligen kreativt! Jag är inte heller så förtjust i blommor så det är alltid roligt att se alternativa dekorationer. Fint med dymotect i den andra också - det gillar jag alltid :-)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)