fredag 10 oktober 2008

Fler tävlingsbidrag...




Har laddat upp mina tävlingsbidrag till höstmixen på Stellas... De loerna gjorde jag för länge sen och är väl sisådär nöjd med dom... det positiva är väl att jag tycker att jag kan se att jag utvecklats som scrappare sen jag gjorde dom =D... Så här laddar jag bar upp den Lo som jag är mest nöjd med... Syskonkärlek!
Sen är det en snabbscrapp från igår kväll till InkiWings CC. Utmaningen är en skiss... Å den blev "pojkig" å inge nå speciell så.... mer än att det är dålig bildkvalité.. får inte till det =(
Lite annat från min värld.. har klippt mig å har ny fin frisyr =D... Å mina älskade tonåringar kommer hem från Kreta idag *me happy* =D

2 kommentarer:

  1. Fina LO's! Gillar verkligen färgkombinationerna på 'noppe! :)

    SvaraRadera
  2. Älskar "syskonkärlek" vilka fina färger alltså!!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)