måndag 13 april 2009

Jag har fått en skatt =)

Raraste svägerskan Lilltolen kom med en skatt till mig idag... KOLLA IN!!! Gissa hur mycket jag kan sy på mina loer nu!!! *dansar runt*. Detta hittade hon bara så där i sina gömmor... Tusen tack!!!


Sen har jag hunnit med att göra en LO idag också.... till teknikutmaningen på SWE. Utmaningen var att använda alla udda bokstäver och siffror... å så här vart min =)



Pappret har legat till sig i högen =) Men nu kom det ju väl till pass... Gillar ju dessa papper som är nästan "färdig scrappade", men tycker ofta att jag inte får till det med dom... men idag vart jag nöjd.... Å jag som sällan och aldrig scrappar så här rött *hihi*... Nu gott folk ska jag värma lite choklad å fika mackor med mina tonåringar som kommit hem. Har varit å kollat på Moas fotbollsmatch i kväll... så nu är allt som vanligt igen. Taxi Lunde är igång =D

Kramiz maja

16 kommentarer:

  1. Men Å vad bra det blev med alla olika typsnitt!
    Snyggt!
    Och den förra var också jättefin.Kul att se lite avskalade LO's. JAg scrappar ju oftast så jag också så det är kul med lite sån inspiration också.
    SKa genast rota fram broderigarnen i lådan:-)

    SvaraRadera
  2. WOW vilken fin LO :D
    Det var helt underbart passande papper!!
    Och vilken garnhög du fått *avis*
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Supersnygg LO, läckert med alla olika bokstäver! Vilket läckert papper!

    SvaraRadera
  4. Snyggt... Syr Du även av "virk" garn så har jag ju några färger som Du kanske kan använda.

    PS! Såg ungdomarna i tidningen...

    Ha det gott

    SvaraRadera
  5. Vilken cool LO! Härligt vild och galen!

    SvaraRadera
  6. Vilka samstända färger, toppenfint

    SvaraRadera
  7. vilken härlig färgsprakande lo!! Och vilken skatt du fått!!

    SvaraRadera
  8. vilken tuff LO!!! coola färger och urläcker titel! SÅ snyggt!

    SvaraRadera
  9. underbart färgsprakande LO.
    du har verkligen utnyttjat det mönstrade pappret bra!
    Snyggt!

    SvaraRadera
  10. Verkligen en läcker LO! Så coolt med texten i olika typsnitt.. :)

    SvaraRadera
  11. Åh vilken cool LO! Passar perfekt till henne:-)

    SvaraRadera
  12. UNDERBAR lo! Gillar de blandade bokstäverna och knapparna!! Hoppas du haft en trevlig och glad påsk! Kram Pia

    SvaraRadera
  13. Vilken svägerska!! Skulle bli superglad själv! Och alla dessa färger!

    Och layouten är så himla läcker! Kanske en utmaning man ska hoppa på.

    Ha en fin dag!
    Kram!

    SvaraRadera
  14. Vad fint att du tagit vara på den turkosa färgen för den kontrastar ursnyggt till rött. Du är nog en mästare på färger! Kram, Pyzzlan

    SvaraRadera
  15. Riktigt läcker LO! Snyggt det var med massa olika bokstäver i rubriken, coolt! =)

    kram!

    SvaraRadera
  16. Å vilken varm och härlig lo!

    Ingen dålig svägerska det där! Jag har garner som min farmor givit mig, och hon dog för 15 år sedan...

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)