onsdag 13 maj 2009

En monster LO

Nu får ni äntligen se något färskt direkt från scrapbordet ;)... Som jag skrev tidigare så har jag roat mig med att sy "art stitch" papper igen.... Å denna gång är det sanerligen inte nått blommigt =D. Kom ju på att mina papper kan ju se ut hur som helst faktiskt! Denna LO är iaf gjord till denna veckas scrapjakt på Stellas. Förutom mitt målande och syande på denna så skulle veckans utmaning faktiskt innehålla tre saker. Något från köket (karamellfärgs mist), något ur badrummet (skalmanplåster) och sist något ur handväskan (svart färgkarta)...



En liten detaljbild på mina cernit knappar och journaling. Knapparna har jag också gjort själv.



Sist en liten detaljbild på monster i närbild. Där färg och sömmar syns ordentligt.



Alltså det är sååå fantastiskt roligt att leka!!! Å denna hobby framkallar verkligen min leklusta. Är nöjd med mitt bidrag denna vecka också.... fast det inte alls blev som jag först hade tänkt =D... men hur ofta blir det det egentligen.... *hihi*

Sen hittade jag denna när jag städade inne på barnens rum.... en bok vi aldrig läser. Den följde med en skiva jag köpte. Så nu tänkte jag försöka göra ett minialbum av det... Tyckte formen och designen på den var så rolig. Så ni får ge er till tåls, så får vi se om jag får till det =D



Nu ska jag fixa lite lunch å lägga de små liven.... sen skulle jag vilja scrappa, men mitt samvete säger mig att jag borde vara lite mer "hushållelig" så det blir nog lite städ och plock...

Tack för titten!!

Kramiz Maja

16 kommentarer:

  1. sicken häftig Lo! jättefin, verkligen! xD

    SvaraRadera
  2. Haha vilka läckra monster!
    Urhäftigt!

    SvaraRadera
  3. Oj shit vilken häftig LO...Du är banne mig kreativ och påhittig!!;-) Det blir säkert ett häftigt minalbum av den där boken:-)

    OCH LO.n här nere...WOWWWW så fiin!!helt amazing!!Så ljuvlig förgkombo också!!Kraam

    SvaraRadera
  4. Alltså, du är ju SÅ påhittig!!!!!
    SÅ himla fint och snyggt och kreativt!! Jag blir så sugen på att göra så själv, du får se till at ta de där korten till tidningen snart *otålig och stampar i golvet*
    KRAM!

    SvaraRadera
  5. Jag kan inte sluta förundras över din kreativitet! Varför kan inte jag komma på nåt sånt som du nån gång...? Du har verkligen exploderat av nya idéer den senaste tiden! Monstren är ju sååå söta!

    SvaraRadera
  6. åååh.. vilken härligt "pojkig" LO... verkligen jättefin...

    hur har du gjort monstren? har du klippt ut i ngt annat först, innan du sytt dit dem? eller bara typ målat på papperet å sytt??

    SvaraRadera
  7. Så kul denne var!! En skikkelig tøff LO!!!:)

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig LO alltså!!

    SvaraRadera
  9. Wow!!! Hur cool som helst! Har gått o längtat efter att få se dina nya papper! O inte blev jag besviken! Tvärtom! Hur imponerad som helst! Du är så himla originell Maja! Uuuunderbar LO!

    O nu när jag äntligen fått se ett av dina papper, får jag gå o längta efter ditt minialbum. Det kan nog bli riktigt läckert! Spännande!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  10. OMG!!! Vad ska man säga om dig, din fiffighet och kreativitet? Geni! Räcker det?
    Maj gadd, just det...
    Absolut underbar, här har vi nästa 10poängare!!

    Och roliga foton på mig...knappast. Mer om det i mail ;)

    Kramarna till dig!!

    SvaraRadera
  11. Mysiga monster du fått till. Lo´n är helfräck tycker jag :o)
    Och boken, den är ju perfekt som minialbum, ska bli spännande att se hur det blir sedan!

    SvaraRadera
  12. Superduperläcker!!!!WOW!!! ♥

    Du är sååååå bra!!

    Kramar!

    SvaraRadera
  13. Finns bara ett ord att säga: WOW! Superhäftig LO!

    SvaraRadera
  14. Vilken fantastisk LO!!!
    Bara älskar dina monster och jobbet du lagt ner på dem =)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)