fredag 8 maj 2009

Nook scrap off

Kunde inte låta bli att haka på =).... Jag som sagt mig själv att jag skulle dra ner på tävlandet... men men ... jag tycker ju det är såååååå kul... En av "extra" uppgifterna denna vecka är att scraplifta någon ur design teamet. Å det är sannerligen en utmaning för mig. För lifta är nåt jag verkligen suger på. Vet inte varför... Hur som så har jag liftat denna lo av Leah Killian.... tycker den är bedårande vacker... fast dt galleriet finns hur mycket som helst som är bedårande... så valet var inte lätt. Fastnade för upplägget på loen... vilket jag försökt lifta hyfsat identiskt.


Å så lite detaljer förstås




Nu har jag veckans huvuduppgift kvar å så en till extra uppgift om jag vill.... får se vad jag hinner i helgen. Har två turridningar också.... å så ska vi fortsätta fixa på gården... å så har jag ju ett gäng barn att se till också =).... Men det är ju så med scrapp... att det ger energi också =)... Nu ska vi åka och dricka fm kaffe hos en kompis... tjingeling!!

10 kommentarer:

  1. Gillar denna massor och blev genast sugen på att lifta den;-)
    Ska kika in på Nook och kolla på originalet också.

    SvaraRadera
  2. Underbar! Tycker om alla små knappar i olika former.. o blomman är helt ljuvlig! O visst får man energi av att scrappa! Nu när lilltjejen sover själv sitter jag gärna uppe till 23-23:30 o scrappar trots att jag vet att jag måste upp kl 6 (om jag har tur!) O ändå är jag inte helt död.. lite halv så där, men det funkar ;-)

    kramiz på dig!

    SvaraRadera
  3. vilken härlig LO! Jättefin med härliga detaljer..
    Känner igen pappret, har precis skapat en Lo till nåt heeelt annat;););)

    Har något till dig i min blogg.
    kramkram!

    SvaraRadera
  4. Sååå snyggt! Blomman är helt underbar och liftningen är klockren och råsnygg! Underbara färger!

    Ha de gott!
    Kram / Angelica

    SvaraRadera
  5. Vilken læcker liftning! (ursækta mina norska bokstæver). Ær det en rubons som du har på fotot? Om det ær din handskrift så ær den helt fantastisk!

    SvaraRadera
  6. Kanonsnygg!! En superb lift, förstår inte att du tror du suger på att lifta??? Som med din altringsskräck: släpp den!!!

    Ha en trevlig helg! Hoppas du hinner scrappa massor!!

    Kramarna!!

    SvaraRadera
  7. Superfin på alla sätt & att du inte skulle vara bra på att lifta :P?! Tycker liften är kanon!

    kram

    SvaraRadera
  8. Vacker... Faller alltid lite extra för snören i blommor och färgskalan är kanon. Kram

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)