måndag 1 juni 2009

Minns ni den här???


Nu har jag gjort någonting åt den =D..... bilder kommer i morgon..... kika gärna in då =). Här har det blåst idag vilket har varit förträffligt då jag haft tvättdag =).... Hann nästan med all tvätt. Å så har vi haft dagens happening..... grannkatten kom bärande på en HUGGORM!!!! Bet av huvudet och lämnade den.... Nu blit´r det till att hålla gräsmattan kortklippt å ha koll på de små trollen..... vet ju inte riktigt vart katten hittat den..... Nu ska jag ta mig en bloggrunda... see you!
Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. nämen så spännandne att se vad du skapat med denna söta sak...

    Hua för huggisar...
    jag läskigt...
    min arbetskamrats hund blev biten härom veckan... blev jättedålig!! usch!!

    Kraaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Fy vad läskigt med huggorm så nära inpå.
    Igår var det riktigt skönt ute.
    Jag tyckte att det var lite väl varmt i helgen.
    Hoppas att vi ses snart igen vännen.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Fyyyyyy! Usch vad jag ryser! Är livrädd för bara ödlor.. att inte tala om ormar!!! Läskigt!

    Ska bli kul att se vad du har hittat på med albumet! *nyfiken*

    *kramiz*

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)