söndag 6 september 2009

Ha begär och söndagsbilagan

Åh vad jag önskar jag hade en riktigt fet plånbok!!! Marit på Scraphörnan har fått in så mycket nytt fiiint.... Massor av Tim Holtz grejer och underbara papper, blommor och brads från Bo Bunny.... å så dessa små godingar....

ugglebrads
pippibrads

Tweet-ies-kit.. från CC designs är inte dessa stämplar hur sööööta som helst!!


Å för att inte tala om denna ljuvliga lilla sööööta stämpel SWISS PIXIES GRETEL från CC designs. Finns flera olika urgulliga tjejer.... VILL HA!!!!!!
Så mitt tips till er är att klicka er in i shopen här å shoppa loss =D

SEn är det ju söndag igen och en ny söndagsbilaga liger rykande färsk i tidnings bloggen. Spännande orientaliska kort bla. Så skynda er dit också!!! klicka på loggan ;)






6 kommentarer:

  1. De där pippisarna! :-O *dregglar*

    SvaraRadera
  2. Åh vad fina! Nu väcktes mitt ha begär också (inte för att det sovit innan, men nu liksom vaknade det till liv ytterligare). Önskelistan till tomten kommer bli låååååång i år. :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jo, nu suger det i köptarmen! Ha en god söndag. Hoppas jag kan scrappa lite idag. Kram

    SvaraRadera
  4. Ugglorna var ursöta. Nästan så jag vill ha några stämplar också... =)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. fasiken vilka fina grejer du har gjort maja! Millan visade mig din sida, så nu måste jag ju säga hej till "moster" :)

    kram från zandra

    SvaraRadera
  6. jaa visst är det trevligt.. känns jätteskönt å ha hittat en lätt kanal för att "hälsa på" lite oftare :)
    Blev så himla glad när vi va upp i somras och max & moa va uppe också.. hade inte sett dom sen ja va i S-vall senast, typ 2005 :)
    kram kram

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)