söndag 20 september 2009

Hemma efter skööön pysselhelg!!

Ja då sitter jag här framför datorn igen efter min lilla trip till Umeå. Det var en fantastiskt rolig helg (fast å andra sidan så kan ju en pysselhelg aldrig vara något annat heller).
Hann med att göra 5 loer och ett kort! Surra med massa folk å naturligtvis lite välbehövlig shopping!! För det finns inte en enda onödig scrappryl, eller hur???
Kommer att blogga mina alster allt eftersom... har inte fotat dom än! Det roliga var att jag deltog i 6 tävlingar å fick pris i 5!!! Vann en eller var det två??? Linalotta har bättre koll, då hon tog emot mina priser på lördagkväll... sen kom jag på andra plats... tror aldrig jag vunnit såååå mycket någon gång i hela mitt liv!! Men då gick ju V75 åt pipsvängen istället =D. Kom tillbaka i morgon så finns här lite nya skapelser att kolla på.. Natti natt!!

Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. jihaa din turgumma där!! Freestylen var ju lövely!! :)

    Nu ska jag hem sen och fota mina alster också. Blev ju rätt många gjort i helgen. HÄrlig känsla!

    SvaraRadera
  2. Wow, Det var imponerande! Ska bli kul att få se vad du har scrappat! :)

    SvaraRadera
  3. Fasiken missade jag scrp i Umeå i helgen. Jag var där och körde skogscruising och där var det inga scrappare..*s*. Men så dumt at tjag inte sett detta. Alltid roligt att få träffa forummedlemmar utan att åka 100 mil.

    Ska kolla mer nu,

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)