tisdag 6 oktober 2009

Jag har kortat =)

Ja här uppdateras det för fullt =D.. tredje uppdateringen inom ett dygn, det ni!!! Gjorde iaf lite kort igår... sådär bara för att.. det händer inte ofta. Men jag gillar mina tombows så mycket, så att sitta å färglägga och öva med dom e riktigt roligt! Två kort vart det gjort. Men jag måste säga att jag har problem med hur jag ska placera papper och dekorationer. Å att göra kort i 15*15 cm är RIKTIGT svårt!! Mitt favvo mått på kort är 10*15 cm och det har jag på det övre kortet. Å det är mycket LÄTTARE!!! Nu kommer korten iaf... för den som e nyfiken ;D





Inga mästerverk direkt =D. Nu ska jag ta och utfodra familjen... fast det är inte jag som lagat maten idag.. Det har min man gjort... inte helt fel. Sen är det jobb som gäller ikväll.. en massa samtal å ringa å rätta berättelser som barna skrivit..
Kul att du tittade in..


Kramiz Maja

12 kommentarer:

  1. Vilka fina kort - och kanonfin färgläggning!
    Jag tycker absolut att du skall vara nöjd med dina alster!
    kram! stina

    SvaraRadera
  2. Ser inte alls ut som du haft några svårigheter med korten. Dom var ju jättesngga!!
    Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Hej på dig!
    Äntligen går jag bloggrunda och här kan jag bli kvar hela kvällen om jag ska hinna kika på allt du har gjort. Vilken energi du har haft :-D Vart hittade du den?
    Så snyggt färglagt det blev med tombows :-) Du har lyckats jättebra och korten blev kanonfina.
    Gillade din "lets get shabby" Lo också :-) Och allt annat jag hittade också.
    Hoppas du har en skön kväll!
    Bettan

    SvaraRadera
  4. Jätte fina kort, gillade stämplarna så söta de är!

    SvaraRadera
  5. Jättefina kort! Du färglägger så snyggt!

    SvaraRadera
  6. Jättefina kort! mysiga färger!

    SvaraRadera
  7. Vaddå inga mästerverk?? De är ju otroligt fina!! Verkligen!!

    Kraaamar

    SvaraRadera
  8. De är visst mästerverk! Jag kan inte bestämma mej för vilket jag gillar bäst =) Kram!

    SvaraRadera
  9. Kanonfina kort! Och vad snyggt du färglägger!

    SvaraRadera
  10. Jättefina härliga kort!
    Tack för titten!

    SvaraRadera
  11. Jättesöta kort i finfina färger!
    kram kram!!

    SvaraRadera
  12. Vilken kreativitet alltså!! Jättehärliga kort i underbara färger. Råkade just se Awarden härunder. Tusen tack för den vännen! Kul utmaning också...får fundera litet på den. Kram, Pyzzlan

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)