onsdag 21 oktober 2009

Mera från Ö-vik....

Sitter här och har redigerat foton så att jag har något att scrappa i Stockholm i helgen =). Medan min skrivare spottar ut lite foton kan jag passa på att blogga lite mera alster från träffen i Ö-vik. Dom två jag bloggar nu är dom två jag själv gillar mest! Man spar väl det bästa till sist =). Den första här är gjord till en för mig väldigt svår skiss! Å för första gången i mitt liv har jag lyckats med en lite friare tolkning av skissen... men det kanske inte var så bra för det vart ingen vinst med denna heller!!*lite sur faktiskt ;D*



Å så en liten detaljbild



Denna LO på Moa tycker jag blev så coool. Det var till en utaning där man skulle använda pärlor 10st varken mer eller mindre =)... Denna är jag också nöjd med själv. Älskar fotot på Moa. Detta är då också ett foto från vår lilla tur till havet.



Nu ska jag baka källarfranskor med min man! Han har gjort i ordning en deg... så jag gissar att det blir smarrigt kvällsfika om ett par timmar =). Snart kommer det att hända mycket trevliga saker både här inne och på annat håll =).. spännande va???
Så ni gör klokt i att återkomma =D ;D




Kramiz Maja

18 kommentarer:

  1. Å fler mysiga alster!
    Tycker den andra säger ngt speciellt med det fina fotot.
    Verkligen vacker!

    SvaraRadera
  2. Så underbara LOs. Den övre är ju bara helt otrolig!!!!

    SvaraRadera
  3. Omysig scraphörna eller inte, du gör i alla fall helt underbart vackra layouter!!
    Och skönt att även en lärare kan tycka det är okej att göra lite annat än att plugga ;)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Lööööövli som vanligt! Kortet på din dotter är helt underbart vackert!
    KRAM M

    SvaraRadera
  5. Jag älskar båda! Röstade på dig!!! Jag vann ju inte heller något - inte ens med min punkiga gran, så jag är också lite sur....

    SvaraRadera
  6. Wow sååå fina! Gillar båda men den översta är så härlig i färgerna! Ska du till Handarbetas? Då ses vi där i såna fall!:) Kramar!

    SvaraRadera
  7. Hej vännen. Det var lääänge sedan jag tittade in här och jag blir lika glad varje gång. Så underbara LOs så att jag storknar. Just nu känns det som om alla andra scrapar för glatta livet medans min tid inte räcker till det nödvändigaste hemma. Har haft så mycket trassel med datorer och anna så att jag nästan inte vågar ta mig tid till att installera ett fotoredigerings program så att jag kan blogga mina bilder... Nog gnällt!
    Ha det gott :-)

    SvaraRadera
  8. Åhh vilka fina alster du gjort! :D konstigt att du inte vann med den översta, det är ju helt underbar. *avis*
    Hade så bra och skapa vidare. :)

    SvaraRadera
  9. Hej hej! Vilka otroligt fina Lo:er! Du har så mycke fina små detaljer och journalingrutor, vars får du allt fint från?? :D Här e allt ba fint,vi har inte heller drabbats av nån flunsa, tack å lov. Ser att ni oxå fick go kvällsfika :D, jag och älsklingen(Bengt heter han) åt just av vårt brödbak, mmm! Va roligt att du träffade mina pysselpolare, vilka det nu eg var?, i Ö-vik. Fast jag e ju nybörjare å känner ju dock inte så många än :D Hade så gott, Kram kram

    SvaraRadera
  10. Dom är ju så fina LOerna!!
    Hoppas du får det riktigt roligt nere i storstan och krama om Fia och gänget från mig!!

    Kram!

    SvaraRadera
  11. Mm, gillar båda, speciellt den på Moa. Krammmm och hoppas fikat smakade bra =)

    SvaraRadera
  12. Nämen, har ju inte riktigt fattat att du kommer ner i helgen, vad kul då ses vi ju imorgon!
    Otroligt vackra LOer! Kram på dig vännen!

    SvaraRadera
  13. WOW WOW WOW!!!Jätte JÄTTE fiina LO.s. Jag gillar båda två i MASSOOR!!!Kraam

    SvaraRadera
  14. Jättevackra LO´s. Tänk jag finns ju inte allför långt från Ö-vik. Fast tillräckligt..

    Lisbet

    SvaraRadera
  15. Vilka urfina layouter båda 2! Coolt med 3 bilder i olika storlekar..
    Hoppas ni får en riktigt kul träff!
    kram kram!

    SvaraRadera
  16. Nydelig!! Jeg koser meg når jeg kikker på alle de flotte detaljene dine:)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)