söndag 4 oktober 2009

Slutspurt på bloggpartyt

Idag är sista dagen på det månadslånga bloggpartyt... så har du tänkt pyssla idag tycker jag du ska ge dig i kast med någon av de över 30 utmaningarna.. eller har du kanske redan gjort alla ;).
Själv har jag inte alls hunnit med så många som jag hade velat. Här kommer iallafall två som jag gjort. Först ut är en LO till Lillblommans utmaning som var en skiss... med ett tema... som JAG MISSADE =D...(i vanlig ordning)... men ni får se den iaf!! Fotot är på mina små söta troll när de sitter på gräsmattan och delar på ett äpple. Titeln som är låååååång är början på en barnvisa.


Ett par detaljbilder kommer här..



Här kommer iaf en som kvalar in efter de kriterier som gäller =D. ( har dessutom haft skaparen av skissen här som övervakare under arbetet ;) Denna är då gjord till Cattis skiss. Modellen är lilla Samsi.. som fått span på syrran som är på väg ut med moppen. Sam älskar att åka moppe... å hoppades väl på att få följa med...



Å så lite detaljbilder då...



Ja, nå mer bloggparty blir det inte för mig... Men i morgon lottar jag vinnaren i min utmaning, så har du deltagit får du ta en sväng om här inne i morgon också =).
Nu till något helt annat... Visste ni att det är kanelbullens dag idag?? Det har vi uppmärksammat i söndagsbilagan.. lite bullbaks layouter, recept och så månadens dt. Kila in där vettja... medan jag jobbar vidare med mitt. Klicka på loggan så kommer du dit. Ha en finfin söndag!





Kramiz Maja

8 kommentarer:

  1. Vilka härliga layouter! Gillar den undre massor! Sååå härlig!
    kramkram!

    SvaraRadera
  2. Ljuuuvliga LOs som vanligt!!
    Ojoj vad papper jag handlade igår på mässan!! Det blev nästan 60 st :S Men alla är så fiiina!! =D

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Åh, glömde ju, jag har en liten sakt ill dig i min blogg.
    kram igen!

    SvaraRadera
  4. Wow, du är ju helt rå! Så synd att du missade på temat på det översta men det är ju ganska så typiskt att man gör det..

    Grattis till vinsten på handarbeta! :)

    SvaraRadera
  5. Tack för igår! =) Jättetrevlig var det! Och vad jag skapar när jag är hemma hos dig! ♥

    Ska ladda upp mina bidrag jag också så fort jag fått dom ;)

    Kramhögar/Cattis
    ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
  6. Fiiiint!:-)
    Särskilt den ogiltiga såklart;-)
    Man kan inte vinna varje gång, men jag gillade occkså skissen så den görs nog sen utan BOM-tema;-)

    SvaraRadera
  7. Zzznygga Lo´s som vanligt från dig. Diggar din stil!=0)

    Skickar en liten kaneldoftande kommentar från mig då jag faktiskt bakat just kanelbullar idag ;o)

    SvaraRadera
  8. Du är med! Var ju hos dig när du gjorde den layouten, så jag vet ju att du inte har scrappat den efter kl 24.00 ;) Så då tycker jag det är ok! =)

    Kramis!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)