torsdag 18 februari 2010

Ibland händer det....

... att jag får för mig att göra några kort också ;)... Här får ni se två. Det första i mitt favorit format. Liggande 15*10. Har så svårt att dekorera större kort... vilket ni kan se på det andra som är gjort i 15*15. Motivet på den övre är målad både med tombow och distresser.

Detta kort är målat med tombows... men den lilla nallen med distress. Hade ingen bra färg som passade bland mina tombows ;). Har så svårt med detta format på kort. Konstigt egentligen eftersom jag scrappar 12*12.. borde ju bara vara att förminska tanken... men icke!! Fast det är ju kul att alltid ha något att utveckla =D


Nu tillbaka till TV:n och OS!!! Skönt att sova till ;D. Äntligen fredag i morgon. Å på lördag ska jag och mannen i mitt liv på V75 på Bergsåker sedan restaurang inne i stan till middag och kvällen skall sedan avslutas på bio. Ska bli sååååååå skönt! Hoppas ni allihopa får ett fint avslut på veckan. Tack för titten!
Kramiz Maja

7 kommentarer:

  1. Åh, blev helt kär i det översta koret....sååå himla fint. Den andra är åxå fint:)

    SvaraRadera
  2. Härliga kort du har gjort! Och jag tycker att det är så lagomt dekorerat det nedersta...

    Kramar i massor!

    SvaraRadera
  3. Men duuuu vilka söta kort! Och färgläggningen är ju super!! Så snyggt =D

    Kram!!

    SvaraRadera
  4. Jättesnygga kort och fint färglagda! Det översta blev min favorit!

    SvaraRadera
  5. Jättevackra kort! Du färglägger väldigt fint :-)
    Hoppas du får en skön helg!
    Elisabeth

    SvaraRadera
  6. Tycker båda korten är jättefina! Inte kan jag förstå att du tycker det är svårare med 15*15, det syns då inte i resultaten. Kanonfint.
    Sköt om dig
    /Hella

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)