tisdag 3 augusti 2010

Ungen som gör mig glad =)

Blev en liten scrapstund igår kväll när jag satt och väntade på att Max och Moa skulle komma hem. Sötaste Lena gjorde mig sällskap med sin virkning... Har fått några nya virkade blommor =D. Här är iaf en layout gjord med Nooks julikit. Har mest bara tittat på papprena och inte riktigt fått till något med dom. Men nu lossnade det =). Fotot är på Sam från i midsommar då vi lekte jagis runt midsommarstången. Man kan inte annat än bli glad av den ungen....




Nu längtar jag till ikväll då jag ska sätta mig och scrappa lite till.... Har så många idéer just nu !!
Men innan det är kväll och ugnet lagt sig ska jag få lite kaffegäster och dra en sväng till Shoppoholic Mecca... Birstalandet! Har en son som fyller 14 om några dagar... och jag tror han förväntar sig en present ;D. Tack för att du kikade in!
Kramiz Maja

11 kommentarer:

  1. Superläcker! Både fotot å layouten - älskar de starka glada färgerna!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ahh, absolut en av dina allra bästa. Fantastiskt glad och vilket härligt driv! Kramar

    SvaraRadera
  3. for en frisk og fargerik LO, elsker oppsettet ditt, super herlig bilde

    SvaraRadera
  4. En pigg layout i härliga glada förger... Super!!!

    Kram Aase

    SvaraRadera
  5. Åh så jättesnygg Maja!!!

    SvaraRadera
  6. Vilket färgglatt och fint kort!

    SvaraRadera
  7. Super snygg!!! Önskar att jag kunde få till nått med starka härliga färger också, men det går lixom inte....

    SvaraRadera
  8. Så fin! Fast de tinte finns blommor på... ;-)
    MVH Miaa

    SvaraRadera
  9. Nu är det klart med datum för pysselträff. Den 11 september är det bokat, jag har uppdaterat Midscrapbloggen.
    Och platserna går snabbt så då vill jag skriva en hälsning så här också!
    /Hella

    SvaraRadera
  10. Vilken superfin och färgglad LO! :D

    SvaraRadera
  11. Nä men Åh vilken härligt färgglad layout! Så passande till fotot!
    Kram Anita

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)