måndag 1 november 2010

Ta mig till havet....

... och gör mig till kung.. var det så den gamla slagdängan gick??? Här följer en hel hög bilder från vår utflykt i går. Ljuset är fantastiskt på hösten. Älskar verkligen ljuset och färgerna såhär års. Å så älskar jag min familj =). är så glad att jag får rå om hela högen i en hel vecka!! Att vara på jobbet idag var inte kul.. hade tokhemlängtan =D.








Detta får väl numera betraktas som tradition... att vi åker ut och myser och tar en massa foton. Idag har alla barn stora som små varit på eget äventyr. De åkte buss in till Sundsvall och var på det nya äventyrsbadet "Himlabadet". Små slagna hjältar har vi ikväll... Ja de stora är också väldigt stillsamma. Tack för titten!

Kramiz Maja

1 kommentar:

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)