lördag 26 februari 2011

Rally kille

Har ju fått den stora äran att gästa hos Little yellow house kits denna månad. Här är den första layouten jag gjorde. Lite olik min stil egentligen... men tyckte det lite mer avskalade passade bra till fotot och så ville jag framhäva de coola vimplarna.


Gillar fotot fantastiskt mycket. Det har legat till sig i fotohögen, men nu vart det helt rätt att scrappa. Skönt med helg så man hinner ikapp sig lite... Nu ska jag surfa runt en stund med morgonkaffet i hand... sedan ska jag ge mig i kast med att vika tvätten. Ikväll blir det tjejfest. Ska bli så himla mysigt att få dricka lite vin, surra och må gott.  Tack för titten!

Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. Den här har jag kommenterat redan! Såå snygg! och jag gillar snöret, du är så påhittig!

    Ha det så kul på tjejfesten! Det ska jag också ha! ;)

    Kramhögar!

    SvaraRadera
  2. Upprepar det jag sa tidigare: helt ljuvlig! Ha så trevligt ikväll, kram!

    SvaraRadera
  3. Så flott!! Digger snøret - så utrolig kult!!:)

    SvaraRadera
  4. Åh det där snöret var klockrent! Så himla smart! :-) Härlig layout! Och grattis till gästuppdraget! Kramar!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)