tisdag 15 februari 2011

Tillsammans

Ett litet snabbinlägg så här på kvällskvisten. Har pysslat hela kvällen... men inte saker jag kan visa... och saker som bara är halvklara. Har en beställning på 35 inbjudningskort till ett bröllop och 70 placeringskort. Det gäller att göra lite i taget så det inte blir tråkigt ;P. Visar istället idag layouten som visades i Creativicas blogg i söndags...¨¨


Vill du se detaljbilder och läsa om layouten kan du kika här. Jag och min man tillsammans på ett foto är inte direkt någon dussinvara ;). Men det är så vi ser ut... natt gott med er! Tack för titten !


Kramiz Maja

7 kommentarer:

  1. Härligt med en lo på dej och Patrik =)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Älskar färkombon rött, svart och vitt! Riktigt fin layout! Så fint det blev med det mistade och med den lilla ramen med text i... underbar!

    SvaraRadera
  3. Helt underbar layout!!! Så fina färger och upplägg.
    Kram Aase

    SvaraRadera
  4. kikar in och önskar en fin kväll :)

    SvaraRadera
  5. Fniss... ni har tydligen som vi (och säkert många många andra...) att ni inte är så ofta på samma foto. Själv har jag nog inget sen vi gifte oss... däremot har nog mor och far föräldrar lite nyare :o)

    Urläcker layout med härliga färger och detaljer, som alltid :o)

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Superläcker! Snyggt när du mistat och flyttat liksom (förstår du?).

    Kram

    SvaraRadera
  7. Jag vet! Det finns typ två kort på oss tillsammans förutom bröllopsbilderna då!

    Jag gillar verkligen designen här och mistningen är perfekt!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)