onsdag 9 mars 2011

Mera för LYHK

Här är mitt 3:e GDT alster för Little yellow house kits. Fortsätter på biltemat ;). Bröderna bus kollar när den oranga bilen kör runt runt runt...





Vart lite glad och stolt också när jag såg detta =)... Hedersomnämnande inne på kraft it up i gott sällskap med Vibeke och Cattis! Tävlingarna inne på kraft it up är öppen för alla.. men folk från andra kontinenter kan inte vinna de sponsrade priserna. Men utmaningarna är roliga så jag har hakat på några gånger... å detta känns ju superkul att iaf bli uppmärksammad.  Nu ska jag laga lunch!



Kramiz Maja

1 kommentar:

  1. Vilken läckert busig layout! Gillar framför allt den söta draken som flyger vid sidan.

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)