måndag 7 mars 2011

TCR #48

Nu var det några veckor sedan jag hakade på utmaningen inne på the color room. Men denna vecka kändes färgpaletten bra. Gillar ju inte bara turkost ;) utan även orange och rött, fast jag inte så ofta scrappar i de färgerna. Tyckte dessutom att denna färgkombo var lite av en utmaning för mig.. brunt, orange, rött och rosa!! Så här blev resultatet.

Det är inte ofta jag och min nästan 15-åriga son fastnar på samma foto =). Men här är vi tillsammans ute vid havet i höstas. Rätt lika varandra eller hur?? Det blev en layout med mycket dokumentation på. Mina tankar om min son just nu. Tor att det blev så för att han inte varit med oss i helgen när resten av familjen varit hemma. Han åkte nämligen till sin far han över lovet. Denna färgkombo var precis som jag entog innan en utmaning för mig... men tycker ändå att slutresultatet var ok.

Nu har tonåringarne precis satt sig i bilen och är på väg uppöver igen... alla utom Ina som blir kvar här hoss oss ett par dagar till. Ingen r gladare än jag. Så på dagens agenda står legobygge, badning av de små och en scrappkväll =). Jag och Ina ska pyssla lite tillsammans. Nu vntar de små otåligt på att jag ska komma och fortsätte tillsammans med dom med Harry Potter legot =). Önskar er alla en fin start på veckan! Tack för titten.


Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. Oj, oj vilken välarbetad och snygg layout..! Snyggt och smart sätt att få med text så att det blir en del av bakgrunden, det gillar jag!!

    SvaraRadera
  2. Inte kul alls.... Fniss... Kul är att besöka din blogg och se allt snyggt du gör men vet du vad som "inte var kul" ;o) Såg din otroligt härliga layout hos Scrappehuset idag, och vet du vad.... Den är som en skiss jag ritade häromdagen. Hade t o m tänkt lägga upp den på min blogg :oD Men nu kan jag inte... Inte för att jag tror vi har samma läsare, men ändå... fniss...

    Ha det bäst! Kram!

    SvaraRadera
  3. Jättefin layout och ja, ni är verkliga lika på den här bilden. Fast det kanske inte Max vill höra ;)
    Hoppas du har en fin tisdag. Kram!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)