torsdag 31 mars 2011

Vinnare i min bloggcandy =)

Det är bra att någon får bli vinnare ikväll... Här hemma blev det ingen vinst då Luleå Hockey åkte ut i semifinalen mot Skellefteå! men jag vet att när finalspelat börjar kommer vi att heja på Skellefteå ändå ;)... Men det var ju inte det jag skulle skriva om nu. Ni läsare kanske inte alls är hockey intresserade =P. Vill bara tacka alla er som lämnat en kommentar och kikat förbi =)


Min man har så fint och snällt dragit en lapp ur högen  och vinnaren är...........



*
*
*
*
*






*
*
*
*
*


Jag har som mest problem med att göre ett litet..... eller stort mellanrum.... mellan text och kommande namn på vinnaren ;)... fortsätter en stund till...

*
*
*
*
*


*
*
*
*
*

Vinnaren är Ansi!!!
Grattis till dig! Om du mejlar mig din adress så kommer strax godiset med posten hem till dig.
Min mejladress hittar du i sidebaren =)
Kramiz Maja

3 kommentarer:

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)