onsdag 6 april 2011

The color room #52

Denna gjorde jag härom dagen. Är så less på all snö och bara längtar efter sommarvärme! Tänk vad skönt att svalka fötterna i ett glittrande hav en varm sommardag...mmmm... Men än är det ett tag kvar.



Har varit på en liten pysselträff ikväll och det var såååå skönt och välbehövligt. Att få skratta, prata och pyssla med goda vänner. För min dag började allt annat än bra! Bilar ska bara fungera. Vi har två och just nu fungerar ingen av dom. Tackar min vännina Pia från djupet av mitt hjärta för att jag fått låna hennes bil några dagar. Har 2 mil till jobbet och hr finns inget som heter lokaltrafik =/. Vattenpumpen har mest troligt gått sönder på min bil.... ny är beställd, men den blir knappast lagad före helgen. Volvon, vår andra bil ska till bildoktorn i morgon efter reparation idag.... så jag ber till alla makter att den går igenom besiktiningen. Nu ska jag ta och krypa ner i säng och försöka sova... Har haft  svårt med sovandet ett tag. Är hur trött som helst, men sömnen vill inte infinna sig. Hjärnan går på högtryck och så fort jag lägger mig kommer jag på tusen saker jag glömt =/.  Nog babblat om mitt. Tack för att du kikade förbi!


Natti natt Maja

6 kommentarer:

  1. Ja du man får verkligen sommarlängtan när man ser denna härliga layout som bara sprakar sommar om sig :o)

    Fast ska man tro på gammal "skrock" så får vi dålig sommar... vi hade åskväder för någon vecka sedan och det betyder ju dålig sommar...

    Ha det bäst! Kram!

    SvaraRadera
  2. Härligt sommarminne =) Hoppas sömn och ro snart infinner sej. Kram!

    SvaraRadera
  3. Vad jag börjar längta till sommaren när jag så din fina LO. Men den är ju inte långt borta och jag ska försöka njuta av våren nu, när skotersäsongen är över.
    Får träna mer med blommor, men det är nog för att jag gjort så mycket till killarna som det inte blivit så mycket blommor :)
    Ska hälsa alla, ffa dina döttrar men för tillfället är jag helt ensam hemma och det är alldeles tyst i huset. Njuter av stunden.
    Kram Carita

    SvaraRadera
  4. Gah! Bilar ska bara fungera!!!
    Kul att ni också säger bildoktor ;-)

    Härlig LO och man verkligen känner värmen! *längtar*

    SvaraRadera
  5. Trevligt att titta in här till dig. Underbar layout!

    SvaraRadera
  6. Wow, vilken ljuvlig layout! Fonten på rubriken var grymt snygg- vet du vad den heter?

    Önskar dig en fin helg!
    Kram.

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)