måndag 11 april 2011

Killen med bollkoll

Här kommer en av layouterna jag gjort i helgen. Började faktiskt på denna layout redan förra onsdagen på Midscraps träff... men blev inte klar förrän i helgen. Fotona på Sam har legat sen förra sommaren och bara väntat på att bli scrappade. Jag gillar denna fotoserie på Sam trots att inte skärpan i fotona är den bästa, men det är så mycket han! Han verkligen älskar sina fotbollar. ja ni läste rätt FOTBOLLAR!! Han har hur många som helst... flera efter tjejerna och så har han samlat ihop från gårdarna här på gatan. Jag har inte inte längre koll på vilka som är våra och vilka som är grannarnas, så jag har sagt till dem att de får hämta hos oss om de saknar någon. Pappren på denna kommer från kaisercrafts serie bubbelgum. Det runda pappret kommer från en annan av kaisercrafts serier som jag inte minns namnet på. Jag är bara så kär i dessa papper! Snacka om att få sommarlängtan när man tittar på dem =). Här är i allafall layouten.


Denna layout är väldigt mycket 3D och för att ni ska få se det ordentligt bombar jag härmed er med massa detaljbilder =P





Veckan har börjat lika härligt färgglatt som denna layout. Vårvärme och sol!! Bra dag på jobbet. Slutade tidigt. Fika med mannen och nu ska jag upp och städa mitt scraprum! Helgens resa till Stockholm har gett mig energi, precis som jag hoppades på. Önskar er alla bloggläsare en lika härlig vecka som jag bestämt mig för att ha! Tack för titten!


Kramiz Maja

10 kommentarer:

  1. Jättefin LO i härliga färger! :-)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det är så svårt med färg... men du har verkligen lyckats! En riktigt läcker LO!

    SvaraRadera
  3. Helt ljuvlig! Jag som älskar att scrappa med många foton blir alltid så inspirerad av att se andra göra detsamma. Älskar dessa papper oxå, har själv inte hunnit sätta tänderna i dem än men nu blev jag bra sugen! :)

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!

    Wow vilken superfin lo! Den har du verkligen lyckats bra med & fantastiskt glada färger! =) Jag undrar vart dekorationerna kommer ifrån? Dom var supersöta.

    Roligt att titta in å se allt du har skapat sen sist jag hälsade på.

    Kika gärna förbi hos mig om du har tid & lust. Jag har lagt upp lite nytt jag oxå.

    Ha en bra kväll, kramar Ulrica

    SvaraRadera
  5. Jag lägger till dig i min länklista oxå, hoppas att du tycker det är ok? =)

    Kramen igen

    SvaraRadera
  6. härligt! Jag har ju svårt med att göra för mycket färger så jag blir så imponerad då tex du gör det så snyggt utan att det blir skrikigt å plotrigt!

    SvaraRadera
  7. Härlig och full av liv!
    Älskar 3D grejerna.

    SvaraRadera
  8. Så vakker og stilig denne er ! Herlige farger og bilder ! ME LIKE!!!

    SvaraRadera
  9. Superduperfint...!!! Kul att se de fina detaljbilerna...!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)