onsdag 20 april 2011

Layout med loppisfynd

Jag älskar att besöka vår lokala loppis "Erikshjälpen". Där hittar jag allt som oftast en massa matnyttigt till min scrapbooking. På senare tid har jag även börjat spana efter lite heminredningsprylar också. Fast det tycker jag är svårare att hitta... eller så har jag bara lite otränade ögon ;) Här är iallafall layouten, som var med i senaste inspirationstidningen av Allt om Scrap.




Det jag använt som är loppisfynd är notpapper, virkad duk, vita rosor (ljusmanschetter), gröna sidenblad (ljusmanschetter) samt tyget till de egengjorda vita runda blommorna. Tack för titten!


kramiz Maja

6 kommentarer:

  1. Oh häftigt! :)Vilka fynd man kan göra.

    SvaraRadera
  2. Härlig LO! Kul att kunna återanvända gamla saker!

    SvaraRadera
  3. Vackert!! Det är kul med loppisar!!

    Kramisar och påskhälsningar

    Katja

    SvaraRadera
  4. Kanonfint!!
    Gillar notpapperet och hur du vikt det. Och så alla fina blommor såklart. Snyggt!!!

    Kram och glad påsk.

    SvaraRadera
  5. Wow vad mkt fint du skapat sedan sist!!!! Grattis till publiceringen på Prima också! Massor av kramar och glad påsk!

    SvaraRadera
  6. WoW!!! Dags å börja gå på loppisar igen. Såå fint!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)