måndag 26 september 2011

TCR #77 "life is good in the wood"

Äntligen på hemmaplan igen... men tokförkyld =(. Är hemma och kurerar mig med alvedon, nässprey, tjocksockar, halsduk samt lite pyssel. Det jag pysslat ihop här hemma idag är ett bidrag till färgpaletten inne på The Color Room. En liten Sam på skogsäventyr på fantomenstigen.






Till denna layout har jag  använt papper ur kitet "Shabby Hyacinth" som du hittar på Mollys scrapbooking. Där hittar du även massor av baker twine. Har även stänkt lite färg på denna med en minimistr fylld med vatten och distress ink. De svarta stänken är gjorda med distress satin. Sömmar på maskin blev det också samt lite blandade blommor förstås ;).

Nu måste jag lägga mig ner och vila lite.... huvud och kropp är helt slut! Tack för att du kikade förbi!



Kramiz Maja





4 kommentarer:

  1. Urläcker, gillar färgstänken som en extra detalj :=)
    Ha en bra vecka! Kramis Aase

    SvaraRadera
  2. Så jätteläcker!! En fröjd för ögat!

    SvaraRadera
  3. Åhhh, vilken busig Lo...gillar den verkligen :O)

    SvaraRadera
  4. Underbar layout! Så fina detaljer!
    Denna var jag tvungen att "pin it" på pinterest. :)

    /Sara

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)