onsdag 21 mars 2012

Prima Meadow Lark för Mollys Scrapbooking

Hej på er så här mitt i veckan. Idag visar jag en layout som jag gjort för Mollys Scrapbooking med de underbara färgglada pappren från Prima. Härliga somriga färger som fick mig att välja ett foto från midsommar förra året. Allt jag använt hittar ni hos Mollys =)




Det blir ett kort inlägg idag. Har hur mycket som helst på jobbet igen och jag börjar känna mig lite stressad över hur vi ska hinna med allt.... Dessutom ska jag börja med utvecklingssamtalen. Nåja får ta en dag i taget.. Tack för titten!


Kramiz Maja

1 kommentar:

  1. Rosa och lila är färger jag har så svårt att få ihop :) Men jag gillar de färgerna på andras alster :) Har sett denna i Molly bloggen och tycker fortfarande denna layout är super vacker :)

    Ha det bäst!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)