onsdag 14 mars 2012

Sjukstuga här...

Jag har dragits med en förkylning i kroppen länge nu, utan att den riktigt brutit ut, men nu har den slagit till med full kraft. Det är lite synd om mig ;). Har sovit i princip hela dagen. Pallrade mig i alla fall till jobbet i morse  i 39 graders feber för att förbereda för vikarien som ska vara i klassen resten av veckan. Det är ett härligt jobb man har... Fast man inte är där förväntas man tala om vad andra ska göra.  Men  nu ska jag inte gnälla mera! Jag bloggar ju för att visa lite nytt pyssel =). Idag får ni se två layouter jag gjort med material från Scrapgalen. De är gjorda till tidningen Allt om Scrap och visades i söndagsbilagan i söndags. En layout om mig och en med sonen Sam. Papperen jag använt är från MME serie Follow your heart.





Nu ska jag fortsätta vila, knapra alvedon, dricka lepheton och suga på blue vicks.... Tack för titten!


Kramiz Maja

1 kommentar:

  1. Absolutely gorgeous page Maja. Love it!
    Thanks for joining in our challenge at OUAS

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)