lördag 28 april 2012

Blogghopp hos Mollys Scrapbooking

Nu i helgen har vi en blogghopp hos Mollys. Vad är då detta? Jo, du går runt hos alla designers för Mollys och hittar hos var och en något erbjudande. Detta erbjudande hittar du sedan i Mollyshoppen.

Blogghoppen startar hos Mollys Scrapbooking http://mollysscrapbooking.blogspot.se där du även har länk till alla designers. Se till att gå runt hos alla och se på det fina de skapat och ta del av erbjudandet. Och varför inte lämna en kommentar hos var och en? Det blir uppskattat och vem vet, kanske lottar vi ut något till någon som varit frikostig med att lämna ett litet spår efter sig?

Här hittar du alla våra designers:


Blogghoppen pågår till söndag midnatt. Hoppas du får inspiration av det våra designers skapar och hittar något du vill shoppa hos oss. Ha en trevlig helg och tack för att du deltar! =)


Hos mig tipsar jag om  att handla Magnolia papper till förmånligt pris =). Dessa papper fungerar utmärkt till både kort och layouter. Ni hittar mitt erbjudandet här:

http://shop.textalk.se/se/artgrp.php?id=21825&grp=1260973

Nedan ser ni exempel på både layout och kort. Kul att du ville kika förbi.





 

Kramiz Maja

39 kommentarer:

  1. Snyggt! Älskar den blå färgen på LO.
    Ha en bra helg!
    kram Inger

    SvaraRadera
  2. hihi vilket gulligt foto på layouten :-) å kortet är superfint!

    kramar

    SvaraRadera
  3. vilken LO!!! Så snyggt!! Kortet är så sött med den stämpeln. Trevlig valborg!

    SvaraRadera
  4. Din LO är så härlig! Färgerna - åh! Kortet är jättefint. Gillar stämpeln! Vad färglägger du med?

    SvaraRadera
  5. Layouten gillar jag skarpt! :) Kortet är så fint! :)

    / Sara

    SvaraRadera
  6. Makalöst vackra alster av makalöst duktiga Maja! =)

    SvaraRadera
  7. Så snyggt du har "smutsat ner" det (i min smak) übergulliga magnoliapappret och fått det till en mycket tuffare stil, fantastiskt! Jättesnyggt!

    SvaraRadera
  8. De små minidrakarna är ju bara så ursöta och är en fin detalj i layouten både på lo och kortet :O)

    SvaraRadera
  9. Ja du käre kusin, som vanligt gillar jag det du gör. Jag bara älskar layouten och det har absolut inget att göra med färgvalet... fniss..

    Kram

    SvaraRadera
  10. Layouten är helt underbar och kortet likaså, älskar din bakgrund på LOn.

    SvaraRadera
  11. Vilka underbara alster du har gjort. Älskar den blå färgen och ditt kort är helt underbart.

    SvaraRadera
  12. Helt fantastisk bakgrund !

    SvaraRadera
  13. Åååh vilka underbara alster!! :)
    Jättefin layout med den supersöta "katten", och vilken härlig bakgrund, snyggt! Kortet är jättesött. :)
    Kram Lena

    SvaraRadera
  14. Den draken är ju för söt! Tack för fin inspiration. Ligger här med feber och då passade det perfekt att kika runt i era bloggar o hämta inspiration!

    SvaraRadera
  15. oh vilken härlig färgkombo! den lilla draken är ju såå söt! :)

    SvaraRadera
  16. Super fina. Lon är ju förträfflig, älskar allt splashet i mjuka färger.

    SvaraRadera
  17. Härliga färger på båda! :)

    SvaraRadera
  18. Härligt kort och LO, ska genast in o kolla in ditt erbjudande på Mollys! Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  19. Oj så fina! Båda två alstren. Gillar verkligen den turkosa LOn men rosa är ju min favvofärg så kortet föll mig verkligen i smaken :-).

    SvaraRadera
  20. Men vilken snygg LO...!!! Alltså, jag blir så avis på alla ni som vågar kladda och kleta med färger! *vill väl också*

    Och kortet; underbart sött!

    SvaraRadera
  21. Oj vad du har jobbat med bakgrunden - Magnoliapapperet blev oigenkänneligt!

    Snyggt...

    Charlotta / La Vikinga

    SvaraRadera
  22. Vilken gullig stämpel, den gillar jag verkligen!

    SvaraRadera
  23. Jätteläcker LO och supersött kort. :)
    Jag älskade framför allt att du använt, vad jag tror, en mask och gjort mönster på mönsterpappret. :)

    Tack för inspirationen.

    SvaraRadera
  24. Fantasti´ska färger, och underbara alster. Tack för titten! Kram

    SvaraRadera
  25. Layouten är helt fantastisk! Dina kort rockar! Kram!

    SvaraRadera
  26. åh så fina färger.. jag gillar också magnolias papperskollektion.. gillade hur du mistade LOn så fint... läckra färger..

    SvaraRadera
  27. WOW, vilken superläcker bakgrund du fått till på LO:n! Kortet där på är ju för härligt =)
    Kortet du skapat var jättefint! Så gullig stämpel som fögyller det.
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  28. Fantastisk bakgrund på LO'n - helt otroligt snyggt! Gillar kompositionen av både kort och layout väldigt mycket. Tack för titten!

    SvaraRadera
  29. Underbara alster, LO:n tycker jag var bäst, så milda vackra färger.

    SvaraRadera
  30. Å så fina, Tokgillar kortet :)

    SvaraRadera
  31. Å så fina, Tokgillar kortet :)

    SvaraRadera
  32. Vad kul med så olika stilar! Snyggt!

    SvaraRadera
  33. Härliga alster båda två!! Papperen är grymt fina och lite sugen blir jag allt på dem när jag ser dina fina skapelser. :-)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  34. Vilken härlig LO, skön färg.

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)