onsdag 18 april 2012

Dylusions mist = Kärlek

Är verkligen överförtjust i de härliga färgglada misterna. Har mest använt dem i min artjournal hittills. Här tog jag fram dem till denna layout som jag gjort till en utmaning inne hos Kraft it up. Kriterierna denna gång var förstås kraft bakgrund och sedan skulle man ha tre Kraft dekorationer till. Resten var valfritt. Jag har använt Kraft envelop och Kraft doilie från Maya Road och en hönsnäts chipboard. Misterna och Maya Road dekorationerna hittar ni hos Mollys Scrapbooking.

Gillar detta foto på Leo som verkligen speglar hans personlighet. Han är en liten klurare och tänkare som älskar att snickra och bygga och pota på utomhus eller sitta på sitt rum med lego. Han trivs även i mitt pysselrum =)... men det vet ju ni som kikar in här.






De små canvastagsen och canvasfjärilen som jag sprejat med mist är också från Maya Road. Fjärilarna finns hos Mollys. Gillar verkligen kontrasten mellan Kraften och de klara färgerna. Sen är det ytterst sällan jag är klar med en layout innan jag fått sätta it lite Prima blommor... och så blev det ju förstås denna gång också ;)



 Tack för titten!
Kramiz Maja


15 kommentarer:

  1. Helt underbar! Man blir glad av färg!

    SvaraRadera
  2. Wow! Love your colorful layout! Great design and fab details too♥

    SvaraRadera
  3. Shiiiiiiiit vad LÄCKERT!!!

    SvaraRadera
  4. This is stunning. I adore all the colour, bright, but not over-powering! You should add this to the thread Sarah (pinkalicious) started on the Finalist thread in the form today, it's a perfect fit :)

    SvaraRadera
  5. WOW - this is awesome - LOVE the intense colors and the bright canvas tags - LOVE it

    SvaraRadera
  6. Gorgeous! Love all your layering!

    SvaraRadera
  7. Wow! What terrific bursts of color!

    SvaraRadera
  8. Oj, oj, oj! Vilken fantastisk layout vännen!

    SvaraRadera
  9. Så himla färgglad och läcker Maja!
    Var har du hittar hönsnätschipborden? märke? måste ha nämligen... Kram

    SvaraRadera
  10. What a beautiful lo! Love the misting and mix...just fab!

    SvaraRadera
  11. I love your design & especially your choice of colours. Looks fabulous & I adore that sweet photo. Thanks for playing along at "Kraft It Up".
    Cheers Di xo

    SvaraRadera
  12. love the bright colours in the centre of your layout...thanks for playing along at KIU

    SvaraRadera
  13. Love your misted background...such lovely vibrant colours, certainly catches the eye! Brilliant layout!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)