torsdag 10 maj 2012

Första båtturen

Idag visar jag layouten som var med i helgens söndagsbilaga av Allt om Scrap. Vi i teamet tolkade en skiss som Mison gjort. En rätt svår skiss tyckte jag först innan jag kom på att jag inte behöver följa den slaviskt ;). Här ett foto på mina söner från förra sommaren då de fick åka en större båt för första gången. Vi gjorde en dagsutflykt till Ulvön. Det var ett riktigt äventyr för de små. Pappren är ur Maja Designs nya serie och blommorna från Petaloo. Dessa nya Petaloo blommor och Maja Pappren är som gjorda för varandra och ni hittar det hos Mollys Scrapbooking förstås.






Tack för titten!
Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. Härlig layout! Jag gillar särskilt de små molnen.

    Javisst var det jag och Stephi! Vi får se till att hälsa nästa gång vi ses!

    SvaraRadera
  2. *skriker av skratt* du skulle sett mig när jag läste din kommentar på bloggen min alldeles nyss, snacka om att ha tomtar på loftet! hade jag tittat på din avatar här på bloggen hade ju luman gått upp på en gång, men hej vad lik Eivor du är! ni är båda också norrländskor. Hör av dig nästa gång du har vägarna förbi så får vi ta en fika vetja! Har precis fått de här Maja-papprena och börjat leta foton, din LO är supergullig med grabbarna som tittar ut och ulltottarna till moln. Nu ska jag kika mera! bamseKRAM :))

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)