lördag 30 juni 2012

*** Legoland bilder***

Hej på er bloggläsare =) Jag är fortfarande på semester men befinner mig nu hos syster i Stockholm. Är väldigt långt från mitt pysselrum.... och abstinensen är stoooooor ;). För att stilla den lite så har jag shoppat scrapprylar hos Karin i Udevalla ( Creativica). Det var så himla roligt att träffa henne IRL! Bonusen vara att flera andra av DT-tjejerna också var i butiken =). Men det var inte det jag skulle göra ett inlägg om... utan jag skulle ju visa lite bilder från vår dag på Legoland. Dagen var till en början ruggig men vad tiden gick så sprack himlen upp, solen kom fram.





Det som fascinerade våra byggargrabbar mest var miniland, med alla uppbyggda miniatyrer av hus och diverse fordon. Där tillbringade  vi mycket tid! Det var så härligt att se hur ett par barnögon fångar alla detaljer ;)
Karusellåkare är inte våra små... men några åkte vi i alla fall och då var de lugna stillsamma tågen och båtarna det som de gillade bäst.



Besöket i Atlantis var också uppskattat av de små. Där vi fick se bland annat hajar, rockor och jättekrabbor. Det mest spännande var att krypa upp i " bubblorna" och kika =)


Duploland var också uppskattat, där man fick klättra och leka. Jag och Patrik uppskattade också detta för här kunde vi sitta en stund och barnen fick springa på egen hand =)


Ett litet familjeporträtt skulle vi också försöka ta... Då får man klämma ihop sig och så får man använda den låånga armen ;)



Nöjda och glada lämnar vi nu Legoland för denna gång....


1 kommentar:

  1. Legoland er alltid gøy, håper dere får en fortsatt fin ferie. Kanskje du får tid til å scrappe litt før du kommer hjem :?
    :)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)