måndag 11 juni 2012

Ny vecka... men inget nytt scrappat...

Jag vill verkligen ta mig till mitt scraprum... men tid har inte funnits. Har massor med nya scrappiga saker som bara ligger och väntar på mig... till och med en halvfärdig layout som legat så i en vecka eller nåt! men denna period är det trädgårdsarbete jag ägnar mig åt. Fast det mesta börjar vara klart nu =). Har iaf en layout att visa er. En speciell en. För denna layout har vi varit 6 personer som gjort tillsammans. Det ni! Jag är förstås en av dem.... vill ni läsa mer om vår Scrapstafett tycker jag ni ska kila över till Allt om Scrap.
Fotot på denna layout är på min son från ifjol då han åkte runt på sin balanscykel, eller moppe som han säger själv.

Har bara inte skrivit någon dokumentation på den än ;). Detta är ett foto som jag plockat fram många gånger, men aldrig lyckats få till en layout av. Tydligen krävdes det en hel del samarbete för att få till det. Jag tycker vi jobbade superbra med denna. Älskar den!

Hittadade denna också idag hos Bird is the word. Jag är tydligen en av de 5 som vann utmaningen look/see. SKOJ!



Tack för titten! Önskar er alla en fin vecka!
Kramiz Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)