söndag 25 augusti 2013

Primas augusti PPP

Hello världen. En strålande härlig söndag är det hemma hos oss. En söndag som vi bara ska vara och mysa tillsammans här hemma. Innan jag tar itu med att umgås med familjen passar jag på att blogga lite. Igår satt jag och lille Sam tillsammans och pysslade och jag gjorde denna  layout till Primas PPP. Det är länge sedan jag riktigt känt för färgpaletterna, men denna månad var det en härligt färgglad en som jag inte kunde motstå. Resultatet hittar ni nedan. Har använt en pappersserie som kom ut för några säsonger sedan och som jag älskar. Har sparat på dessa sista pappersbitar för att de är så fina... någon som känner igen det fenomenet att spara fina papper ;). Men nu passade de fint till min layout. Rosarian heter pappers serien.

Hello world. A glorious Sunday it is here . One Sunday we will just cuddle together here at home. Before spending time with the family I`ll decided to blog a little. Yesterday I and little Sam sat together crafting and I did this layout for Prima PPP. It is long time since I really felt for the color palettes, but this month, it was a wonderfully colorful one that I could not resist. The results can be found here below. Have used a paper line that came out a few seasons ago  that I love.  I have saved  these last scraps of paper because they are so nice ... Does anyone recognize the phenomenon to save fine papers ;). But now they fit nicely into my layout. Rosarian is the name of this line.





Dekorationerna är också de från Prima. Lite blandat med både nya och äldre dekorationer. Tygtexten "Happy" har jag haft länge men inte riktigt hitta den rätta layouten som de stora bokstäverna passar till, men nu kändes det rätt =). Har lagt till två av de roliga glödlamporan med text på och då blev det "us" och "family".... Vi en glad familj helt enkelt!

The embellishmentare also from Prima. A little mix with new and old ones. I've had the fabric letters "Happy"  a long time but have not really foundd the right layout for these large letters, but now it felt right =). I have added two of the fun light bulbs with text  "us" and "family" .... We are simply a happy family!




Tack för titten!
Kramiz Maja 

2 kommentarer:

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)