söndag 24 november 2013

Prima November BAP

Här kommer en layout som verkligen gäckat mig i över en vecka eller är det två??? Jag tänkte nästan ge upp på den. Tyckte Primas skiss var så läcker och ville göra den. Inspirerad av Ania och hennes kurs "Splash" så bestämde jag mig för att använda mina Distress Stains på bakgrunden samt några Prima stämplar. Bakgrunden blev precis så bra som jag ville... det var efter det problemen började =D. Kunde inte få till helheten efter det. Har bytt foton, dekorationer fram och tillbaka och jag var verkligen på väg att ge upp. I morse tog jag mig tid efter att inte ha tittat åt detta elände på 1 vecka. resultatet blev detta. Inte min bästa layout... men då jag ändå färdigställt den så kan jag lika gärna även ladda upp den hos Prima.

Here's a layout that really eluded me for over a week or is it two?? I was almost giving up on it. Prima's sketch was so delicious and I wanted to do it. Inspired by Ania and her course "Splash" I decided to use my Distress Stains on background and some Prima stamps. The background was just as good as I wanted ... it was after that the problems started = D. Could not get the whole picture after that. Have replaced the photos, decorations and I was really about to give up. This morning I took the time after not having looked the wretchedness for a week. the result was this. Not my best layout ... but then I still completed it so I might as well also upload it at Prima.






Thanks for stopping by =)
Hugs Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)