fredag 22 december 2017

Stunderna med guldkant...

Hej på er =) Nu var det ett tag sedan sist igen. Idag har jag roliga nyheter att berätta. Nyheter som är ett par veckor gamla, men jag har inte hunnit med att blogga om det. Jag har fått ett litet roligt uppdrag. Är just nu gäst DT hos Pyssloteket. Känns spännande och kul att vara med i ett team igen. Det var några år sedan sist. Så idag ska jag visa min första layout gjord för Pyssloteket. Om ni vill läsa mer om vad jag använt för papper och dekorationer till denna så kan ni läs inlägget mitt här i Pysslotekets blogg.

Motivet på denna layout är den personen som ger mig guldkant i livet. Mitt försfödda barnbarn Oden. Japp jag är MORMOR ( hur det nu gick till).




Det mesta på denna layout är Prima grejer ur serien Zella Teal.


Passar på att önska er alla god jul!

// Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)